Skip to main content

Velkommen til IPTV guru!

På denne siden kommer jeg til å publisere anmeldelser av IPTV pakker som er tilgjengelige i Norge.

Å velge den beste IPTV-leverandøren kan være en skremmende oppgave. Begrenset uavhengig informasjon er tilgjengelig, og mange leverandørers tilbud er ikke enkle å verifisere.

Jeg bestemte meg derfor for å gjøre den tunge løftingen for deg og kommer til å samle informasjon og sammenligninger av de største aktørene i IPTV-abonnementsmarkedet her.

Jeg ville legge til min egen ærlige gjennomgang av tjenester jeg har prøvd for å hjelpe de som leter etter en iptv-leverandør. Jeg kuttet kabelen august 2016, og har prøvd over 10 leverandører. Forhåpentligvis vil jeg fortsette å oppdatere denne listen mens jeg fortsetter å lære.

Jeg eier en android boks og en HTPC Windows 10 PC, begge kjører den nyeste versjonen av kodi med en 100 MB-tilkobling.

Overveiende er fokuset mitt på norske og nordiske kanaler. Men jeg bruker også amerikanske og engelske kanaler. Hovedområdene er sport (NBA, NFL, MMA & Boxing), film, serier og nyheter.

MVH IPTV Guru Norge

Hjelp ved å dele slik at siden kommer i gang!

Comments

Popular posts from this blog

Anmeldelse av Berserker IPTV

Anmeldelse av Berserker IPTV Det beste tilbudet av norske kanaler. Berserker har norske og andre nordiske kanaler. De har også UK, USA og andre europeiske kanaler. Forskjellen mellom Berserker og andre leverandører er at Berserkers norske kanaler er veldig bra. Mange leverandører har gode UK og USA kanaler, men det er få som har både gode norske og utenlandske kanaler. Support hos Berserker er bra. De hjalp meg med å sette opp StbEmu på min android boks. StbEmu er en app som brukes for IPTV. De svarer raskt på epost. Og de svarer på norsk! Berserker har flere pakker, så si fra til dem hvis du har spesielle interesser. Kanal utvalg - meget bra. De har utallige kanaler fra nesten alle land du kan tenke deg. Kvalitet og stabilitet på kanaler - Kvaliteten er topp og mange kanaler er i Full HD. De har nok backup streams for Sports for å unngå problemer i helgene. VOD - bra, spesielt på den dyreste pakka deres Du kan finne mer informasjon på https://www.berserkeriptv.com TV Catchup - ja, a

FetereTV anmeldelse

FetereTV - IPTV anmeldelse Fetere TV må være det billigste på markedet for norsk IPTV. Kun 149 kroner for 1 måned og 399 kroner for 3 måneder! Kan dette være bra? Det lurte jeg på, og bestemte meg for å teste. Jeg skrev en epost til feteretv@protonmail.com og fikk svar etter noen timer. Jeg kunne få en gratis test på min smart tv. Jeg installerte smart stb app og etter noen minutter var jeg i gang med test. Det er mange aktører som selger iptv til norske kunder nå. Og etter å ha prøvd mange synes jeg det er mye likt. Og det er i og for seg bra, fordi sendingene er stort sett stabile og fine med alle viktige kanaler. Så da sitter man igjen med pris som kanskje den viktigste forskjellen på leverandørene. FetereTV er det billigste jeg har sett med norskspråklig kundeservice. IPTV for Norge har gått inn i en ny tidsalder. FetereTV er helt i front her og det blir spennende å følge dem fremover. Du finner mer info på https://feteretv.com Skjermbilde fra FetereTV